Friday 3 April 2020

Mijn Hart Voor De Zorg

Je hebt misschien wel gehoord van de actie: mijn hart voor de zorg. Waarbij je een rood hart op een wit T-shirt maakt en het voor je raam hangt. Het is een actie om alle zorgverleners een hart onder de riem te steken in deze moeilijke tijd van het Corona virus. Het witte T-shirt staat voor de witte pakken die zorgverleners vaak dragen en een rood hart als symbool voor steun. Ik kwam op het idee toen ik bij mij aan de overkant zag dat buren zelf een T-shirt had geknutseld. Dat vond ik zo'n leuk idee, dat ik het wilde delen met iedereen door zelf een knutselplaat te maken een T-shirt met een rood hart te en een template te die je makkelijk kunt uitprinten en versieren.

Klik hier om de ingekleurde versie te downloaden in PDF formaat en
klik hier om de template te kunnen downloaden in PDF formaat.

Vergeet niet om het bericht te delen zodat er straks nog meer harten voor de ramen hangen.

In the Netherlands, we have been hanging T-shirts in the window to show our support to all the health care workers who work so very very hard during this Corona crisis. The white shirt represents the white scrubs most health care workers wear and the red heart is to show support. Then I saw one of my neighbours from across the street crafted their own T-shirt and it gave me the idea to make an already made version and a template with a T-shirt with a heart on it which you could easily download and print.

If you want to download the already made version click here and
if you want to download the template click here.

Don't forget to share this message so there will be even more hearts hanging in all the windows.

x Poppy




No comments:

Post a Comment