Sunday 23 October 2016

Poppy Maakt... een Naked Red Velvet Cake van de #ZondagBakdag challenge

Het is weer zondag dus dat betekend... Bakdag! Vandaag is ook nog eens de finale van Heel Holland Bakt!!! Super spannend ik kan niet wachten tot vanavond. Maar eerst dit. Ik heb weer meegedaan met de challenge van deze week en heb ook dit keer weer gefilmd hoe de challenge mij verging. De challenge van deze week was het maken van een red velvet cake. Iets wat ik nog nooit heb gegeten laat staan gemaakt. Ben je benieuwd of deze challenge ook weer is gelukt of juist een complete afgang was neem dan snel een kijkje op de bakpagina


Vergeet ook niet een kijkje te nemen op mijn YouTube kanaal want daar kun je ook de andere challenges vinden en nog meer leuke bak video's en DIY video's. Ook op de kleurplaten pagina kun je o.a. deze leuke door Heel Holland Bakt en door de Great British Bake-Off geïnspireerde kleurplaten vinden. Veel plezier!





No comments:

Post a Comment